lauantai 6. heinäkuuta 2013

Oi elämä

Kuuden viime viikon aikana olen hengaillut vähän kaikkialla ja vähän kaikkien kanssa. Viimeisen kuuden viikon aikana olen valmistunut ylioppilaaksi, hikoillut pääsykokeissa, mennyt rikki, kasvanut vähän enemmän isoksi ja viimeisimpänä ja tärkeimpänä: ollut yllättävästi ihan järkyttävän onnellinen.



Hengailin Jyväskylässä, yliopistossa, ammattikorkeassa, puistossa, Sokoksen astiahyllyjen välissä ja hotellin lakanoissa (katsomassa Salkkareita). Yllätyin kaupungista, vähän haaveilinkin siitä, ajattelin, että tässä se on. (Ei se ollut, ja ehkä ihan hyvä niin, koska..*)



Olen hengaillut tosipaljon uskonnollisissa tapauhtumissa. Veljen konfirmaatiossa, jossa lauloin lammaslaulua värisevällä äänellä ja itkin nuorten veisulauluille. Laulusta riippuen olin pakana tai uskovaisempi. Hengailin myös kirkkopuiston musiikkipiknikillä juustoleipien, sukuseuran (meitä oli kolme) ja uuden sormuksen kanssa. Pidän sormusta oikeasti oikeassa kädessä, mutta kuvaaminen ei onnistunut vasurilla.


Olen hengaillut niiiiiiiin paljon kesäteatterilla. Huomenna kaikki vaiva toivottavasti palkitaan, kun kolmen viikon esitysputki polkaistaan käyntiin.

Olen myös hengaillut kotona juomassa kahvia ja miettimässä, minkälaisen sängyn haluan, saanko kämpän ajoissa, onko ok maksaa hienosta tuolista 134 euroa, olisiko pitänyt omia punainen aluslakana, mihin mahdutan kaikki astiani solukämpässä, kuinka kauan pärjään ilman opintolainaa ja miksi juon kahvia, vaikka en erityisesti pidä siitä.


Torstaina hengailin Elinan ja Tuomaksen kanssa Haloo Helsingin keikalla, huusin ilosta ja vapaudesta ja join tuopillisen kylmää vettä.

                *Olen myös valmistautunut hengailemaan Helsingin yliopistolla -Elinan kanssa tietysti.

-Vilma, jeeeeeee !

Ei kommentteja: