perjantai 24. toukokuuta 2013

Helsinki once again

Helsinkiin tultiin kaksin ja jäätiin yksin.
Villu siis lähti jo pääsykoeiltana (istuttiin 4 tuntia salissa kirjottamassa hikihatussa yleissivistäviä esseitä...) ja mie lähden itseasiassa tänä yönä ajamaan kotiin. Ja huomenna kahdeksaan töihin, jipii!
Vierailut tänne on aina mukavan virkistäviä, kun pääsee hetkeks omista ympyröistä pois.
Ja tää kaupunki alkaa tuntua koko ajan tutummalle ja tutummalle: alan jopa hahmottaa missä mikäkin kaupunginosa on!
On ollut  tosi muksua ja tässä on kuvia jutuista joita oon duunaillut:

"Mä dösäs mun uuden farkkurotsin kaa".
"Mä kokeilees mun uusii yyookorkkareit".
"Mä syömäs Villun kaa Vapianos pestopastaa".
"Mä, fashion stock sales ja Minna Parikan "alennuskengät"".
"Mä aamukaffel mun parhaan frendin kaa".

-Ellu (Stadist)
P.S. Sori Villu, et postailin tästä jo! Voit kyllä ihan vapaasti miusta nähden kirjoittaa samasta. Ja muista ne asusteet (=

Ei kommentteja: